Search This Blog

Thursday, January 26, 2012

Capcana suprema: FACEBOOK!


FACEBOOK  este cea mai mare reţea de "socializare" din lume, având peste 300 de milioane (in anul 2011, peste 700 de milioane) de utilizatori înregistraţi. Peste tot se tinde ca Facebook să fie utilizat conform legilor locale ale fiecărei ţări, or în realitate Facebook este o societate californiană care funcţionează după legislaţia Californiei (diferită chiar şi de cea americană). Aceasta înseamnă că tot ceea ce plasaţi pe aceasta retea de "socializare" va fi arhivat în mod LEGAL într-o bază de date enormă (fotografii, clipuri, conversaţii, discuţii, documente, texte etc.) şi păstrat acolo chiar dacă le ştergeţi din profil !
Şi, încă o dată, procedând astfel Facebook este în perfectă legalitate !
De altfel, toţi utilizatorii Facebook şi-au dat acordul pentru ca datele lor personale să fie înregistrate, conservate şi utilizate în orice scop. Vă surprinde? Şi voua înainte de a-l utiliza vi se cere un click pe "accept condiţiile", şi ca de obicei nu le citiţi cu atenţie...
Este ştiut că Facebook este un site gratuit. Mă veţi întreba: de unde ia Facebook banii pe care îi consumă pentru remunerarea celor angajaţi sau a colaboratorilor, pentru plata brevetelor pe care le înregistrează etc. Răspunsul este simplu: actualmente un număr foarte mare de firme cumpără dreptul de a consulta ARHIVELE FACEBOOK, de unde pot obţine date care îi interesează. Chiar şi serviciile de apărare sau poliţia apelează la această arhivă în cursul anchetelor pe care le întreprind.
Am fost la fel de socata ca voi cand am citit aceste informatii, dar m-am documentat din foarte multe surse si se pare ca totul este adevarat si, in plus, convorbirile sau postarile care contin jigniri, insulte si alte lucruri de acest fel impotriva oricui pot fi folosite ca PROBA IN INSTANTA!
Cu siguranta stiti ca de-a lungul timpului au fost, si in Romania, cazuri in care anumite persoane, acuzate de o infractiune, au fost inchise pentru o singura proba: o postare pe Facebook in care anuntau ca vor comite o anume infractiune sau crima.
Dar in afara de aceste lucruri Facebook va poate rapi viata! Foarte multi oameni si chiar minori (care de fapt nici nu au voie sa-si faca cont pe Facebook) petrec o imensa parte din zi pe Facebook. De exemplu, conform site-urilor de statistici, timpul mediu de stat pe Google este aprox. 12 minute, iar pe Facebook este undeva in jur de 3 ORE SI JUMATATE! Este absolut imens!
Eu am avut cont pe Facebook timp de 3 sau 4 luni, dar apoi l-am sters vazundu-i inutilitatea si citind articole ce relateaza ce v-am spus la inceput. O alternativa mult mai utila, mai completa si mai sigura este recent lansatul GOOGLE+. Mi-am facut cont si aici si imi place mult mai mult, ofera o foarte buna comunicare intre TOATE site-urile si serviciile Google si este gratuit! Voi scrie si un post special despre Google+ curand, pentru a-i putea realiza avantajele.

GANDITI-VA DE CEL PUTIN 2 ORI INAINTE DE A DEVENI INGHITIT DE ACEASTA CAPCANA SUPREMA! GANDITI-VA DE CEL PUTIN 2 ORI INAINTE DE A UTILIZA FACEBOOK!